ACN – El supermercat en línia s’ha reforçat durant el confinament i ha marcat rècords successius en les últimes setmanes. Entre el 13 i el 19 d’abril, els serveis de venda per Internet s’han disparat un 286%, segons la companyia de mesura i anàlisi de dades Nielsen.
Amb aquesta dada, el pes d’Internet sobre el total de la cistella de la compra s’ha duplicat i ha passat d’un 1% de les vendes de l’any passat a un 2,1% actualment. En paral·lel, el conjunt del mercat de gran consum ha augmentat fins a un 26,9%. La neteja i la prevenció continuen presents a la llista de la compra i els productes com el lleixiu o els desinfectants han crescut un 93% i un 51%, respectivament.
Les vendes d’additius de cuina, com les farines o les especies, han augmentat un 68%, mentre que les salses ho han fet en un 38%. Els fruits secs han experimentat un creixement del 54%; les cerveses, del 41%; els vins, del 33%, i els aperitius, del 27%.
{{ comment.text }}