QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

El trasllat del metge de Montesquiu arriba al síndic

La Plataforma Ciutadana pel Manteniment del Dr. Costa a Montesquiu farà arribar al síndic de greuges de Catalunya, Rafael Ribó, el seu rebuig a la decisió de la gerència territorial de l’ICS a la Catalunya Central de rellevar-lo del consultori del poble, on estava en comissió de serveis.


Els últims dies la plataforma ha recollit més de 250 signatures, que esperaven ampliar aquest cap de setmana, amb la intenció de sumar suports a la seva demanda. Ara es faran arribar a la gerència territorial de l’ICS.

En un comunicat, la plataforma lamenta que l’equip de govern de l’Ajuntament “primi el servei per sobre de la recuperació del Dr. Costa” [com a metge del poble], i que no hagi volgut fer costat a la seves peticions.

LA PREGUNTA

Qui guanyarà el Mundial de futbol?

En aquesta enquesta han votat 107 persones.