QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

ERC de Vic dóna suport als veïns de la Serra-de-senferm en la seva petició d’aterrar els pisos de l’ACM

ERC, que és soci de govern de CiU a l’Ajuntament, és el primer grup del consistori en donar suport a la petició dels veïns. Al comunicat fan referència a la investigació de la fiscalia entorn a les irregularitats de l’ACM. Les obres fa més d’un any que estan aturades.


Nota de premsa d’ERC de Vic

L’executiva de la Secció Local de Vic d’Esquerra Republicana de Catalunya (ERC-VIC), davant del que en el seu dia fóu l’inici d’una promoció pública d’habitatge de protecció oficial impulsada per l’Ajuntament de Vic, a través d’Impulsvic, SL, i la Fundació Privada d’Habitatge Públic de Catalunya, al barri de la Serra-de-Senferm de Vic, vol fer arribar a la ciutadania el següent posicionament:

-Atès que veïns de la Serra-de-Senferm, així com l’Associació que els representa, han manifestat reiteradament, i ho continuen fent, la seva oposició a la construcció d’aquest bloc de pisos,

-Atès que la Fiscalia del TSJC està investigant presumptes irregularitats vinculades a l’ACM, d’entre les quals n’hi ha algunes que afecten a la construcció dels pisos de l’esmentada promoció,

-Atès que la ubicació de l’esmentada promoció, tot i haver-se aprovat en el POUM, incideix de manera directa en l’equilibri urbà – rural que encara conserva el barri de la Serra-de-Senferm,

-Atès que, vist en prespectiva, ERC VIC considera que aquesta promoció ha esta viciada des d’un inici i que algunes de les informacions aparegudes en els mitjans de comunicació, reprovables com a mínim èticament, han estat confuses i en algun casos desconegudes per part d’alguns dels agents implicats.

-Atès el context actual i que la ciutat ja pot disposar d’altres promocions públiques en altres zones de la ciutat,

Considerem que les anteriors manifestacions fan totalment prescindible reemprendre la construcció de l’esmentada promoció, fins i tot encara que se’n canviï la tipologia de compra a lloguer, i que el més raonable i sostenible seria demolir la construcció feta fins ara i retornar l’espai al seu aspecte inicial per tal de recuperar la idiosincràcia del barri, conservar el seu equilibri urbà-rural, i atendre les aspiracions dels veïns i veïnes de la Serra-de-Senferm perquè és entre totes i tots que construïm la nostra ciutat.

Vic, 4 de maig de 2012. Esquerra Republicana de Catalunya

LA PREGUNTA

Marxa de vacances a fora del seu municipi aquest agost?