Els Bombers treballen per extingir un incendi de vegetació forestal i agrícola a la zona del Pujolot, a Sant Bartomeu del Grau. El cos d’emergències ha rebut l’avís a les 18:38 h i en el moment hi han activat 11 dotacions terrestres i un helicòpter bombarder.
A hores d’ara, però, les tasques d’extinció evolucionen favorablement. El foc, de fet, ja ha estat estabilitzat quan faltaven pocs minuts per 3/4 de 8 del vespre, i el perímetre del foc ha quedat encerclat amb línies d’aigua. Més concretament, el flanc esquerre ha aquedat ancorat a un camp i el cap ja no avança.
Pel que fa al flanc dret, els Bombers hi continuen treballant, ara amb 13 dotacions i l’helicòpter, juntament amb l’ajuda de tractoristes. Paral·lelament, no s’han detectat focus secundaris fora del perímetre ja delimitat.