QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

La consellera Capdevila presideix la inauguració del complex residencial El Nadal de Vic

La consellera d’Acció Social i Ciutadania, Carme Capdevila, va inaugurar aquest dissabte al migdia les dependències del complex per a la gent gran del Nadal de Vic.


Capdevila, que es va declarar “emocionada”, no va tenir inconvenient a dir que era “el millor equipament dedicat a la gent gran que hi ha a Catalunya”. L’elogi no va desentonar en una dia de felicitacions. Com la que va tenir l’alcalde, Josep M. Vila d’Abadal, que dirigint-se a l’exalcalde Jacint Codina, que havia iniciat aquest projecte durant l’anterior mandat, va dir-li: “Aquesta és la teva obra; gràcies per la teva generositat i gràcies per estar aquí”. La frase va ser interrompuda per un aplaudiment espontani.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 57 persones.