L’empresa osonenca D’Orígens, que ven experiències a través de la gastronomia i l’oferta de petits productors, ha obert un micromecenatge per treure al mercat la seva segona línia de productes, aquest cop amb el vi com a protagonista.
Igual que en el cas del vermut, han ideat diferents packs maridant el vi amb propostes dolces o salades, com ara xocolata o formatge, i incloent-hi tots els elements necessaris per al moment de consumir: sota-gots personalitzats, tovallons, culleretes, un joc de preguntes i una espelma.
A través de la campanya de micromecenatge s’han fixat l’objectiu d’aconseguir 3.500 euros. Ara mateix en porten 2.111 de recaptats. Al darrere de l’empresa hi ha quatre joves emprenedors osonencs, Irene Chércoles, Ricard Sala, Guillem Soler i Laura Toran, que van guanyar el premi Explorer Space, d’un programa de la UVic i el Banc Santander. Tenen experteses tan diverses com el disseny de producte, la comunicació, la nutrició o l’empresa, i amb D’orígens volen potenciar tant el producte de proximitat com una altra manera de presentar-lo i, així, acabar venent experiències. Podeu saber-ne més clicant aquí.
{{ comment.text }}