QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Moció de censura contra l’alcaldessa de Setcases

És la segona que es fa al poble en poc més de quatre anys

Els regidors a l’oposició de Setcases han presentat aquest dilluns una moció de censura contra l’alcaldessa Anna Vila (ERC), que governa en solitari des del maig passat, arran de la renúncia en pocs dies de diferència dels altres dos regidors del govern republicà, Joan Casadevall i Núria Vila, que ara són edils no adscrits.

La moció, que s’estava cuinant des de la tardor, la signen almenys tres dels quatre regidors a l’oposició i Casadevall seria l’alcaldable en el ple que s’ha de convocar deu dies hàbils després del registre de la moció, per tant, entre el 21 i el 24 de gener.

Aquesta és la segona moció de censura que es presenta a Setcases en poc més de quatre anys. A finals del 2017 Vila va començar a liderar el consistori després que fessin una moció contra l’exalcalde socialista Carlos Fernández, que ara era a l’oposici´ó i que també signa el document per desbancar Anna Vila.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 235 persones.