Política Jaume Alonso-Cuevillas i Joan Queralt, al Club de Premsa d’EL 9 NOU VÍDEO de l’acte sencer i crònica d’EL 9 NOU Víctor Palomar 21/04/2018 Vic Afegeix-nos com a font preferida a Google Els ponents van entrar a l’auditori de la Fundació Antiga Caixa Manlleu amb les més de dues-centes persones que l’omplien des de mitja hora abans dempeus, aplaudint i amb crits a favor de la llibertat… Contingut exclusiu per a subscriptors Si ja ets subscriptor, inicia sessió o registra't Inicia sessió Registra't Notícies relacionades Jordi Pujol, des de Planoles: “Si alguna cosa voldria que es recordés de mi és que he intentat servir Catalunya” Adrià Capdevila Verònica Ruiz deixa l’alcaldia de les Masies de Voltregà Txell Vilamala, Esther Rovira Comencen les obres del segon tram de la variant de Sant Miquel de Balenyà, que ha d’estar l’estiu de l’any que ve Esther Rovira “No tenim por de fer canvis per avançar” Carles Fiter LA PREGUNTA Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades? Sí No En aquesta enquesta han votat 670 persones. Vota Les + vistes “Si quan estava fent el Tour m’haguessin dit que un dia passaria pel meu poble, no m’ho hauria cregut” Una ‘capella sixtina’ a Vic Comissen en una hípica d’Olot dues eugues de Taradell Bon Preu dona per resolta la incidència que ha provocat faltes de producte en alguns supermercats Pascual readmet vuit treballadors acomiadats de la planta de Gurb però manté el calendari de tancament “No és canviar el costum, sinó adaptar per incloure i respectar” Un ferit crític per un accident entre dos camions a Coll de Ravell Comencen les obres del segon tram de la variant de Sant Miquel de Balenyà, que ha d'estar l'estiu de l'any que ve Cauen 46.000 euros de loteria a Torelló i 6.000 a Manlleu El pas del Tour obligarà diverses empreses a fer festa el 6 de juliol
Jordi Pujol, des de Planoles: “Si alguna cosa voldria que es recordés de mi és que he intentat servir Catalunya” Adrià Capdevila
Comencen les obres del segon tram de la variant de Sant Miquel de Balenyà, que ha d’estar l’estiu de l’any que ve Esther Rovira