QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

La intensitat de la campanya i la impossibilitat de governar porten Miquel Ylla a la renúncia

Josep Pou i Debora Villena, números dos i tres de la candidatura del PSC a Vic, seran els regidors

Com ja havia deixat entreveure i va avançar EL 9 NOU, el cap de llista del PSC a Vic en les eleccions del 28 de maig, Miquel Ylla ha confirmat aquest dijous que no recollirà l’acta de regidor al ple de constitució del nou Ajuntament de Vic del proper dissabte al matí.

La intensitat -desmesurada, diu- de la campanya electoral, l’alta abstenció i la impossibilitat de poder governar han portat al candidat del PSC a Vic, a fer marxa enrere i a renunciar a l’acta de regidor.

Ho ha explicat aquest matí en una compareixença pública que ha tingut lloc a la seu que el partit té a la capital osonenca. Ylla s’ha acompanyat de Josep Pou i Debora Villena, números 2 i 3 de la seva llista que, contra tot pronòstic, aquest dissabte seran investits com a regidors del PSC a l’Ajuntament de Vic.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 221 persones.