L’episodi de fort vent d’aquest cap de setmana també ha tingut les seves incidències a les comarques d’Osona, el Lluçanès i, sobretot, el Ripollès.
Els Bombers van rebre 55 avisos en aquesta comarca, vuit a Osona i dos al Lluçanès. La majoria van ser dissabte i per caigudes d’arbres.
Una persona va resultar ferida perquè li va caure una branca a la font de Puigpelat, a Santa Cecília de Voltregà, però també ho van patir els veïns del nucli de Bruguera, a Ribes de Freser, que van estar sense llum durant hores i hores per un pi que va caure sobre una línia d’alta tensió.
També van patir una situació semblant alguns veïns de les Llosses que van quedar sense electricitat durant gairebé un dia perquè un arbre també va xafar una torre.
Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't