QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Camprodon adverteix de l’excessiu consum d’aigua a Font Rubí

El municipi viu aquests dies una de les puntes en ocupació turística, fet que agreuja la situació derivada de la sequera i merma encara més el recurs

L’Ajuntament de Camprodon ha emès un comunicat per advertir que l’empresa encarregada de la gestió de l’aigua potable al municipi ha advertit d’un “augment considerable en el consum d’aigua a Font Rubí respecte a l’any passat”.

Això, en una situació de sequera com la que s’està vivint, ha activat les alertes i ha fet que l’Ajuntament adverteixi als veïns d’aquest sector que “només pot provocar que ens quedem sense aigua, ja que s’està consumint més cabdal del que puja als dipòsits”.

Hi ha la circumstància afegida que Camprodon viu aquests dies una de les puntes en ocupació turística, fet que encara agreuja més l’escassetat d’aigua. És per això que fa una crida a tothom a moderar-ne el consum “per afavorir que arribi a totes les cases”.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 169 persones.