QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Denunciat a Vic per conduir havent consumit quatre tipus de drogues diferents i estar a punt d’atropellar un mosso

Va passar la matinada de dissabte a prop de la rotonda de l’Esperança

La Guàrdia Urbana de Vic i els Mossos d’Esquadra han denunciat la matinada d’aquest dissabte un jove acusat d’haver intentat atropellar un agent. La policia va rebre el requeriment perquè hi havia una baralla a l’exterior d’un local d’oci nocturn a la rotonda de l’Esperança, al límit entre Vic i Gurb.

Quan els agents van anar al lloc a fer les comprovacions, el conductor d’un vehicle va estar a punt d’atropellar un mosso d’esquadra. Quan se’l va aturar i se li van fer les proves de consum d’alcohol i estupefaents, va donar positiu en quatre substàncies.

El jove tenia 24 anys i era veí del Barcelonès, segons ha informat la Guàrdia Urbana de Vic.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 577 persones.