EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Més de 360 denúncies de consum a Osona

Les principals denúncies feien referència a temes de telecomunicacions i internet


16/04/2017
Vic

L’any passat es van presentar 362 reclamacions de consum a l’Agència Catalana del Consum (ACC) a través del Consell Comarcal d’Osona. Segons les dades que ha fet públiques l’ACC, la majoria estaven relacionades amb temes de telecomunicacions i internet; en segon lloc, per serveis d’electricitat, gas i aigua, i en tercer, altres qüestions com el lloguer de vehicles en altres països. Pel que fa als casos resolts per acord de mediació, en van ser 235 i de denúncies se’n van interposar 19. En total, es van fer 1.337 consultes. En el global de la Catalunya Central, les denúncies han crescut un 76% el darrer any mentre que les reclamacions s’han reduït un 3%. A les comarques centrals es van fer 97 denúncies i 1.905 reclamacions.

LA PREGUNTA

Li sembla bé que Pedro Sánchez hagi decidit continuar?

En aquesta enquesta han votat 208 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't