Societat Orís idea un nou espai públic a l’antiga carretera del túnel Les obres començaran a principis del 2025 Orís idea un nou espai públic a l’antiga carretera del túnel | Carla Pérez 20/08/2024 Orís Afegeix-nos com a font preferida a Google L’Ajuntament d’Orís ha rebut una subvenció de 178.927 euros del Departament de Presidència de la Generalitat de Catalunya per tal de transformar l’antic tram de la carretera N-152, actual C-17, en una nova zona urbana.… Contingut exclusiu per a subscriptors Si ja ets subscriptor, inicia sessió o registra't Inicia sessió Registra't Notícies relacionades Comencen les obres del segon tram de la variant de Sant Miquel de Balenyà, que ha d’estar l’estiu de l’any que ve Esther Rovira Preparats per a la calor Carles Fiter La primera onada de l’estiu Carles Fiter L’estiu al Patí Vic tres anys després Esther Rovira LA PREGUNTA Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades? Sí No En aquesta enquesta han votat 209 persones. Vota Les + vistes “Venir a Finlàndia ha estat una de les millors decisions que podia prendre” Comissen en una hípica d’Olot dues eugues de Taradell Bon Preu dona per resolta la incidència que ha provocat faltes de producte en alguns supermercats “Si quan estava fent el Tour m’haguessin dit que un dia passaria pel meu poble, no m’ho hauria cregut” Una ‘capella sixtina’ a Vic Cauen 46.000 euros de loteria a Torelló i 6.000 a Manlleu Detingut després d'un forcejament amb la Guàrdia Urbana un lladre que havia robat a Vic El pas del Tour obligarà diverses empreses a fer festa el 6 de juliol Cinc agents dels Mossos acaben ferits quan anaven a detenir un lladre a Vic Vic inaugura la piscina del CEM Patí Vic després de tres estius sense
Comencen les obres del segon tram de la variant de Sant Miquel de Balenyà, que ha d’estar l’estiu de l’any que ve Esther Rovira