QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Torelló destinarà 304.000 euros a convertir en local social els antics vestidors del Montserratí

Va ser una de les propostes votades en el procés participatiu que es va tancar a la primavera de 2018

El 9 Nou
12/02/2025
Torelló

L’Ajuntament de Torelló ha aprovat definitivament el projecte de reforma dels antics vestidors del camp de futbol del Montserrratí -espai que ja fa temps va convertir en parc urbà-, per passar a ser un nou local social per al barri de Montserrat.

El projecte de reforma el signen els serveis tècnics municipals per un import de 303.590 euros més IVA.

Ja fa més de cinc anys que l’antic camp de futbol del Montserratí, al costat de l’església del barri de Montserrat de Torelló, va passar a la història. El novembre de 2019, al que llavors ja era una esplanada accessible per als veïns, s’hi acababaven els últims arbres per donar-hi la fesomia de parc urbà al vell mig dels barri.

El conjunt de les actuacions que s’han al voltant d’aquest parc han sortir d’un procés participatiu que va culminar el primer trimestre de 2018. Hi van participar 615 persones i la proposta guanyadora va ser l’adequació dels jardins d’accés des de l’avinguda Montserrat i la creació d’una zona de jocs infantils.

La que ara acaba d’aprovar el projecte, l’adequació dels antics vestidors del Montserratí com a local social, va ser la tercera proposta més votada en aquella consulta.

LA PREGUNTA

Creu que el final de la guerra d’Ucraïna és imminent?

En aquesta enquesta han votat 422 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't