Tres persones han resultat intoxicades per monòxid de carboni als Hostalets de Balenyà. Els Bombers han rebut l’avís a les 12.49 que hi havia persones afectades a l’edifici de La Pista dels Hostalets de Balenyà.
Les tres persones que hi havia a una de les plantes superiors, locutors de la ràdio municipal, han hagut de ser ateses per una ambulància del SEM. Estaven conscients, però per precaució se’ls ha traslladat a un hospital Moisès Broggi. S’ha comprovat que el motiu de la intoxicació era per monòxid de carboni i els bombers han ventilat l’espai.
Es desconeixen les causes concretes de què ha provocat aquest excés de monòxid de carboni. Algunes fonts apunten que aquests dies s’estaven fent obres a l’edifici i que en el moment que han passat els fets estaven treballant a la sala polivalent, situada a la planta baixa. Aquestes dues persones, segons el SEM, també haurien hagut de ser ateses però no ha calgut el seu trasllat i se’ls ha donat l’alta.
Intoxicació per monòxid de carboni a #Balenyà.
— SEM. Generalitat (@semgencat) December 8, 2025
El SEM ha activat 3 ambulàncies i ha atès 5 afectats: 3 menys greus, traslladats a l’Hospital M.Broggi i 2 persones assistides en el lloc de l'incident que no requereixen trasllat i que han estat donades d’alta.@bomberscat