QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Un camió s’enfila a la mitjana de la C-17, a Tagamanent

Malgrat l’espectacularitat de l’accident, no hi ha hagut ferits

Els Mossos d’Esquadra han hagut de tallar el trànsit de dos dels quatre carrils de la C-17, a Tagamanent, per l’accident d’un camió.

En l’accident només s’hi ha vist implicat un vehicle, segons informen des de Trànsit, i, malgrat l’espectacularitat de la topada, no hi ha hagut ferits.

El conductor del vehicle ha perdut el control i ha acabat enfilat a la mitjana de separació de formigó.

Hi ha retencions d’entre un i dos quilòmetres, mentre es treballa per retirar el camió accidentat i netejar la calçada de la carretera. També s’ha vist afectada la mitjana de separació que s’haurà de reparar.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 641 persones.