QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Un tall de fibra al pont de Sant Pau causa problemes de cobertura a la Vall de Camprodon

El cable aeri es va trencar aquest dilluns a la tarda i Telefònica treballa per restablir el servei

La Vall de Camprodon, al Ripollès, té problemes de cobertura mòbil des d’aquest dilluns a la tarda. La causa és un trencament de cable aeri de fibra durant els treballs del nou pont de Sant Pau de Segúries.

Va passar a les 16 h i durant set hores municipis com Molló es van quedar sense telefonia ni Internet. Aquest dimarts al matí encara hi ha problemes de cobertura mòbil a aquesta localitat i d’altres com Camprodon.

A Sant Pau de Segúries, en canvi, no és tan generalitzat i depèn de l’operador. Telefònica ha confirmat que està treballant per solucionar-ho. Segons la companyia, el tall es troba en una zona boscosa entre Sant Pau i Camprodon.

L’alcalde de Molló, Pep Coma, ha lamentat la incidència per la xarxa social ‘X’: “I mentrestant, la Generalitat té fibra soterrada que arriba als pobles, però sense ús de les operadores”.

Aquest és el segon tall que pateix la zona aquest any. L’últim va passar el 12 març per un robatori de cable a la zona d’Olot.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 171 persones.