QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
L'expert respon
Empreses
Laboral
Economia Verda
Pagesia
Economia domèstica
Empreses amb futur

TicOsona reflexiona sobre els crims a les xarxes

Enrique de Madrid, detectiu privat, parla sobre delictes en l’àmbit de les TIC

TicOsona va celebrar dimecres una nova edició de l’Esmorzar Tic. Desenes de persones van assistir a l’acte, que va comptar amb la ponència d’Enrique de Madrid, detectiu privat, que va parlar sobre delictes en l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) i investigació privada.

L’expert va parlar del concepte “e-crimme”, els crims a la xarxa, i va alertar que “actualment pràcticament tots els delictes van acompanyats d’altres delictes relacionats amb les TIC”. Segons va assegurar De Madrid, alguns d’aquests delictes es basen en la sostracció de claus d’accés, la usurpació de personalitat i l’alteració de pàgines entre d’altres.

En aquest sentit, el detectiu va advertir que “cal anar molt amb compte a les xarxes perquè tot el contingut que s’hi penja, queda per sempre”.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 188 persones.