QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Torelló dona “ànims” als veïns a través d’un vídeo

S´hi mostra el rebrot de les flors al mateix espai públic que els veïns tornen a fer-se seu, mica en mica

L’Ajuntament de Torelló ha publicat un vídeo a les xarxes socials per fer arribar un missatge d’ànims i agraïment a la població, després de dos mesos de crisi sanitària.

A les imatges s’hi veuen les flors que s’han plantat durant les darreres setmanes en diferents espais públics del poble, que rebroten al mateix temps que els veïns es tornen a fer seus carrers i places, i el comerç local comença a recuperar la vida.

En el vídeo (realitzat per EL 9 TV) s’hi poden veure també imatges aèries insòlites i s’hi transmeten missatges d’ànims i solidaritat amb les famílies que han viscut de prop les conseqüències del coronavirus.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 225 persones.