QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Trobada internacional d’alumnes i professors suecs i lituans a l’institut Jaume Callís de Vic

Properament, alumnes catalans viatjaran a Suècia i Lituània per tornar-se a trobar amb els seus companys.


El 9 Nou
19/10/2011

Comunicat de l’Institut Jaume Callís

Trobada internacional d’alumnes i professors suecs i lituans a l’institut Jaume Callís de Vic.

La setmana passada, del 4 al 8 d’octubre, tingué lloc la quarta reunió dels professors i alumnes participants dins del projecte europeu Comenius: “Addressing the Energy Crunch, Every Little Action Counts”.

Aquesta vegada la trobada va ser a Vic, amb els alumnes i professors de l’institut català com a hostes dels alumnes i professors de les escoles: Nyvangskolan de la localitat de Dalby, Lund (Suècia), i la Petro Armino Secondary School de Marijampolė (Lituània).

Es programaren diferents visites i activitats conjuntes: visita al casc antic, la Sagrada Familia i el Cosmocaixa de Barcelona. També hi hagué una sortida a la reserva natural marina de les Illes Medes i Calella de Palafrugell. El dimecres es dedicà a Vic: visita al Casc Antic i a l’Ajuntament on hi tingué lloc una recepció oficial pel Regidor Sr. David Sala i una xerrada al centre VIT a càrrec del Sr. Dimitri Barua, de l’Oficina de la Comissió Europea a Barcelona.
Properament, alumnes catalans viatjaran a Suècia i Lituània per tornar-se a trobar amb els seus companys.

Podeu seguir el desenvolupament del projecte a: http://energycrunch.wordpress.com/

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 686 persones.