QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Un veí de Manlleu de 53 anys mor en caure d’una teulada en un accident laboral

Gerónimo C.P., de 53 anys i de Manlleu, ha mort en un accident laboral en caure d’una teulada de sis metres. L’accident ha tingut lloc a quarts de dues del migdia en unes obres al carrer del Ter de Manlleu.


Segons fonts policials, tot apunta a que l’accident s’ha produït quan el treballador ha caigut d’uns sis metres al trencar-se la teulada on treballava. A conseqüència de l’accident Gerónimo C. P. ha patit un fort cop al cap i ha estat traslladat en estat crític al CAP de Manlleu, on ha mort poc després.

Els Mossos d’Esquadra estan recollint tota la informació necessària per esclarir els fets de la mort i posar-los en coneixement del jutjat de guàrdia i del Departament de Treball, d’acord amb els procediments habituals en accidents laborals amb víctimes mortals.

LA PREGUNTA

Quina valoració fa la de la visita del papa?

En aquesta enquesta han votat 833 persones.