EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Una dècada de LaBuga

La bugaderia nascuda a Vic fa deu anys va innovar amb un model que s’ha adaptat a les necessitats. L’atenció personal ha substituït l’automatització general del principi

Enguany fa 10 anys que obria a Vic la primera bugaderia amb autoservei d’Osona, encetant un camí que avui ja està totalment poblat i amb oferta de serveis de tota mena. “Vam ser els pioners de la comarca, però els inicis no van ser senzills. Al començament feia respecte, ja que la gent de Vic tenia certa por a aquest canvi, però nosaltres teníem clar que el canvi arribaria, i així ha acabat sent”, explica Anna Valle, gerent de LaBuga, que recorda que a Europa ja era una realitat.

“En aquests anys ens hem trobat amb clients molt variats, des de persones joves o gent gran que els surt més a compte venir aquí que no pas tenir una rentadora a casa, fins a famílies senceres que aprofiten i en comptes de posar una rentadora al dia venen a posar-ne una de més grossa i ho fan tot alhora”, explica la gerent.

Però aconseguir la confiança de la gent no és senzill, i el camí que ha seguit LaBuga durant aquest temps no ha estat cap altre que centrar-se, sobretot, en una bona atenció a la seva clientela. “Nosaltres sempre hem apostat molt per atendre el client personalment i per estar sempre a sobre del negoci. Inicialment aquest espai estava concebut més cap a un servei més automàtic, però ens hem adonat que a la gent li agrada que hi siguis, i alhora l’atenció al client ajuda a desmarcar-te de la competència”, afirma Valle.

Més enllà de donar la cara a l’establiment, on també s’ofereix el servei de planxat, la simbiosi amb altres empreses osonenques ha permès a LaBuga estar en constant millora i creixement. “Hem apostat sempre per oferir la màxima qualitat, i les màquines de Girbau i els detergents de Proquimia són un tret diferencial”, explica la gerent, “ara d’aquí a poc, per exemple, podrem ser dels primers a fer servir una nova assecadora, així com de millorar i actualitzar els sistemes de pagament de les màquines, per no haver de córrer sempre amb monedes”. Очень часто клиенты казино Pin Up в Казахстане в целях обхода блокировок, защиты от несанкционированного взлома используют зеркало. Попасть на рабочее зеркало можно по ссылке. Но, клиент должен знать о том, что ссылка постоянно обновляется. И чтобы получить свежую, нужно сделать запрос в службу поддержки пин ап Зеркало даёт клиентам казино ряд преимуществ: предоставлен широкий выбор азартных развлечений; клиентам предлагаются высокие коэффициенты на ставки; щедрая бонусная программа, систематические акции; личные данные игроков шифруются современными методами; в слоты можно играть круглосуточно.

Pel que fa als detergents, també “creiem que han estat diferencials tots els productes de desinfecció que ens ha ofert Proquimia, amb tot el tema de la Covid-19. L’aposta per la qualitat, per un tracte diferencial i per oferir un espai agradable i amè han estat els elements que han permès mantenir-se, explica Valle.

Els canvis familiars i socials també hi ajuden. Ho demostra que s’han obert no només a Vic sinó també a altres pobles d’Osona com Torelló, Manlleu o Centelles, establiments semblants. “Veient tots aquests anys amb la perspectiva que aporta el temps, creiem que ha estat un recorregut molt bo. Estem satisfets i engrescats”, conclou la gerent.

LA PREGUNTA

Té previst anar de vacances aquest estiu?

En aquesta enquesta han votat 417 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't