QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Una parella de turistes recorre aquesta setmana Osona per avaluar i potenciar el turisme

Ahir van arribar a Vic, on van fer entre d’altres una visita guiada pel centre històric, però continuaran a partir de demà per la Vall de Sau, la zona del consorci Portes del Montseny i el Moianès.


El 9 Nou
25/10/2011

La iniciativa té com a objectiu principal donar a conèixer el Sistema Integral de Qualitat Turística de Destinacions, el SICTED, i està promoguda per la Diputació de Barcelona i la Cambra de Comerç. Dues persones viatjaran durant tres setmanes per les diferents ciutats adherides al programa de qualitat. Aquesta primera setmana seran a Osona. Ahir van arribar a Vic, on van fer entre d’altres una visita guiada pel centre històric, però continuaran a partir de demà per la Vall de Sau, la zona del consorci Portes del Montseny i el Moianès.

La feina de la parella de turistes consistirà en comentar diàriament les seves experiències a les xarxes socials. A més, penjaran vídeos de les seves vivències durant la ruta. A Vic, hi ha 40 establiments que formen part d’aquest sistema de qualitat, entre els quals hi ha allotjaments, comerços, museus i la mateixa oficina de turisme.

LA PREGUNTA

Creu que és beneficiosa l’expedició a la lluna?

En aquesta enquesta han votat 588 persones.