L’any 2025 arrenca amb comiats. Marala, Stay Homas i ara també Smoking Souls. Els valencians, per sorpresa, van anunciar a través de les xarxes socials que tornaran per lliurar “un combat d’amor que s’acaba”. Aquest adeu definitiu es traduirà en una última ronda de tres concerts únics “per celebrar-nos i fer el nostre últim ball” plegats, explicaven en el comunicat que van fer públic la setmana passada. Els tres bolos seran diferents i amb un repertori especial que repassarà el bo i millor de la seva discografia i on també comptaran amb diverses col·laboracions especials. El primer serà a la sala Apolo de Barcelona el 24 de maig; el segon, a la Mon Live de Madrid el 30 de maig, i l’última cita serà a casa, a Pego, el 14 de juny, on s’acomiadaran per sempre.
Les entrades ja estan a la venda a smokingsouls.net i entrada.ppf.cat. Smoking Souls es va donar a conèixer el 2010 publicant L’espenta, un sorprenent treball de rock en majúscules quan aleshores l’escena nacional estava gairebé monopolitzada per la música de ball i els ritmes llatins. Des de llavors han editat quatre àlbums més i han fet centenars de concerts. El 2023, en el segon any de gira del seu darrer i aclamat disc La cura, Smoking Souls ja van anunciar una aturada temporal “per parar màquines, prendre perspectiva, tornar a casa i tornar a fer de Pego, casa”.
Aquesta aturada temporal, però, ara es convertirà en definitiva. Això sí, abans ens esperen tres bolos per un comiat a base de metralleta i cafè.
{{ comment.text }}