Darrere d’una cortina negra, va aparèixer en Romà, el gegant més alt de Catalunya. Era dissabte a la tarda, al pavelló de La Salle de Manlleu, on s’havien traslladat els actes de la 38a Trobada de Gegants a causa de la pluja.
En Romà, amb els seus més de cinc metres i mig d’alçada i 110 quilos de pes, ha anat de Vilanova de Sau a Manlleu per tenir una nova vida.
La geganta manlleuenca Maria Gleva, en el seu 30è aniversari, havia expressat la voluntat de conèixer-lo, i així es va complir.
“Li hem afegit barretina, li hem fet créixer barba i hem reformat l’estructura”, explicava Xavier Isern, de la Colla Gegantera de Manlleu. Amb ell compartien la festa altres gegants com el d’Argelers, a la Catalunya Nord, que li va fer de padrí.
{{ comment.text }}