QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Pau Vallvé tanca el cercle amb el públic entregat al Cirvianum de Torelló

La gira de presentació del seu últim disc va començar a Vic el 2022

Un Cirvianum ple d’un públic entregat va ser l’escenari, divendres, del penúltim concert de la gira de presentació del darrer treball de Pau Vallvé, que havia començat a Vic el 2022.

Ho va fer amb una posada en escena espectacular i, en aquesta ocasió, acompanyat d’una banda amb accent osonenc, amb Jordi Casadesús al baix, teclat i sàmplers i Jordi Torrents a la bateria, a més d’Abril Saurí (bateria) i Júlia Martín (percussions).

Vallvé va arrencar amb Buganvíl·lies i va acabar amb tot un clàssic, Protagonistes, en un dels quatre bisos.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 169 persones.