QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Presenten el tercer cicle Grans Concerts de L’Atlàntida de Vic

L’arrencarà l’orquestra Budapest Strings al proper 20 d’octubre. Els preus de les entrades osci·laran entre els 18 i els 54 euros. En total, set propostes de gran prestigi internacional. La soprano russa Julia Lezhneva serà un dels principals reclams. El pianista Alexei Volodin hi repetirà presència.

Set concerts de música clàssica de prestigi mundial configuren la tercera edició del Festival Internacional de Música de Vic – Grans Concerts del Teatre l’Atlàntida.

Des dels impulsors, la presidenta de la Fundació Puig-Porret, Anna Mari Carbonell, ha assenyalat que el festival és “molt important per la ciutat de Vic” perquè ha d’ajudar a donar a conèixer la ciutat a nivell internacional.

Budapest Strings, l’orquestra més coneguda d’Hongria i una de les més importants d’Europa, serà l’encarregada de donar el tret de sortida al festival el proper 20 d’octubre. Els preus pels concerts oscil·len entre els 18 i els 54 euros. Les entrades es posaran a la venda pels padrins de l’Atlàntida el 8 de juliol.

LA PREGUNTA

Quina valoració fa la de la visita del papa?

En aquesta enquesta han votat 902 persones.