QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Vic ensenya la diversitat del seu teixit social, en la 21a Mostra d’Entitats

Els veïns del barri dels Caputxins, a més de presentar-hi les festes, van recollir firmes contra el tancament del CAP de la Divina Pastora

El 9 Nou
13/05/2025
Vic

El Passeig de Vic va ser, novament, un aparador de la vitalitat social de Vic en la 21a Mostra d’Entitats que s’hi va dur a terme dissabte a la tarda.

Una setantena de parades van acostar el públic des de les entitats esportives fins a les culturals o socials, i des de les associacions veïnals fins als col·lectius religiosos. Les de l’àmbit de l’esport i les arts del moviment –dansa i circ– van liderar les demostracions perquè els més petits poguessin provar què els agradava.

La mostra va comptar també amb actuacions musicals a la tarima del Passeig.

Els veïns del barri dels Caputxins, a més de presentar les festes del barri, van aprofitar per fer recollida de firmes contra el tancament del CAP de la Divina Pastora, amb homes i dones anunci que recorrien el recinte de la fira.

LA PREGUNTA

Està d’acord amb la prohibició de les xarxes socials als menors de 16 anys?

En aquesta enquesta han votat 322 persones.