QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Vic es mou al ritme de la dansa

Les escoles de la comarca han celebrat el Dia Internacional de la Dansa amb èxit de públic

El 9 Nou
25/04/2026
Vic

Un any més, les escoles d’Osona van celebrar dissabte de forma conjunta el Dia Internacional de la Dansa. Prop de 700 alumnes de 10 escoles de dansa de la comarca d’Osona van participar en la celebració que, coincidint amb una jornada de temps agradable, es va convertir en un èxit de participació, però també de públic.

Els dos escenaris, a la plaça dels Màrtirs i a la plaça de la Catedral, es van omplir tant en les exhibicions de matí com de tarda i els alumnes i les alumnes de les diferents escoles van mostrar el seu nivell en prop d’un centenar d’actuacions.

Les escoles participants van ser, entre d’altres, Thais Dansa, Dance Studio Vic, TLS, Tempoballet, Moova Dansa, l’escola Laia Baulenas i Dansa’t Torelló. Dalt de l’escenari es van poder veure estils molt variats, des del clàssic o jazz fins a contemporani, hip-hop o urbà. També hi va haver ball de salsa i swing.

LA PREGUNTA

Creu que les converses d’alto el foc entre Iran i els EUA arribaran a bon port?

En aquesta enquesta han votat 621 persones.