QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Vic obre la porta a recuperar el Festival de Cantonigròs el 2019

La regidora de Cultura, l’Ajuntament de Vic, Susagna Roura demana però la implicació de diferents administracions

Després que aquest dimecres saltés la notícia de la renúncia dels actuals organitzadors a seguir fent el Festival Internacional de Música de Cantonigròs (FIMC), des de l’Ajuntament de Vic la regidora de Cultura, Susagna Roura, ha lamentat que el festival deixi de fer-se.

De totes maneres, ha volgut deixar una porta oberta, de cara al 2019, perquè es pugui recuperar el festival. Una opció que, segons Roura, s’hauria de dur a terme, en tot cas, amb la implicació de diferents administracions.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 229 persones.