QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

Àlex Rodríguez fabrica un triomf rodó per al Voltregà

Amb tres gols i una assistència, el jugador és clau per guanyar al Sant Just (4-3) i deixar gairebé segellat el bitllet pel play-off

La màgia d’Àlex Rodríguez amb tres dianes i una assistència va guiar la victòria del Voltregà Movento Stern davant l’equip revelació del curs. El Sant Just, amb un vell conegut com Mia Ordeig a la banqueta, va plantar cara, però els blanc-i-blaus, amb una mica de patiment, van acabar sumant tres punts d’or que els deixen cinquens, a tocar de segellar la classificació per disputar el play-off pel títol.

Els de Sant Hipòlit van començar el duel amb un llançament ras i potent de Jordi Burgaya. A l’altra banda, els intents llunyans de Gerard Miquel i Joan Pujalte van posar en alerta la porteria d’Oriol Codony, que es va vestir d’heroi un dia després d’anunciar-se la seva renovació per aturar un penal de Cristian Rodríguez.

A l’equador del primer temps, Èric Vargas va estar a punt de transformar un contraatac combinatiu, just abans que Burgaya rebés un cop a l’espatlla i se n’anés al vestidor sembrant preocupació, tot i que a la represa el 7 tornaria a la pista. La primera meitat valenta del Sant Just es va esvair a les portes del descans. Jugada individual d’Humbert Serra, que es va colar a l’interior de l’àrea i va cedir el gol a Rodríguez. I, poc després, l’autor de l’1 a 0 va assistir el capità per trencar la feina feta dels subcampions de la Copa.

Mentre l’afició tornava a les seves butaques després de la pausa, Àlex Rodríguez va estavellar la bola al pal i Gerard Teixidó també va ensumar el 3 a 0 en una falta directa. El Voltregà Movento Stern tenia el partit de cara i els de Mia estaven contra les cordes, fins que va aparèixer Xavier Crespo: primer, el casc de Codony va evitar el seu gol, i després va afusellar la porteria pel 2 a 1, que no va celebrar pel seu passat blanc-i-blau.

També des de fora l’àrea, Pujalte va igualar el marcador. Malgrat tot, Rodríguez va tornar a ser el gran protagonista: fallant la desena, fent esclatar l’Oliveras amb un llançament potent (3-2) i fabricant-se el quart aixecant i picant la bola.

L’alegria va durar poc perquè Pujalte va posar emoció a cinc minuts per a la conclusió, i ni Edu Fernández ni Crespo van aprofitar la desena d’un Voltregà que a porteria buida li van anul·lar dues dianes: a onze segons del final i una sota la botzina.

LA PREGUNTA

Creu que s’està fent bé la gestió de la pesta porcina?

En aquesta enquesta han votat 62 persones.