QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

Bruna Tañà i Emma Parés, campiones del FIHB Horseball Challenger sub10

Van formar part de la selecció catalana i a la final van superar a França per 8 a 6

Bruna Tañà i Emma Parés, jugadores de Horseball del Hípic Club GT s’han proclamat campiones del FIHB Horseball Challenger sub 10 disputat a Le Mans (França) i d’aquesta manera completen un estiu ple de títols.

I és que en un només un mes s’han proclamat campiones de la lliga Catalana empatades a punts amb el Club Alforges de Banyoles i Sub campiones d’Espanya, han guanyat el torneig internacional a Nimes (França) i aquest cap de setmana el torneig d’àmbit  europeu a Le Mans on jugaven les millors seleccions de horseball del moment. Tañà i Parés van formar part de la selecció catalana.

En el partit decisiu es van enfrontar a la potent selecció francesa a qui van guanyar  per 8/6 en una final molt igualada. I és que en diverses fases del partit anaven empatant sense un domini clar de cap de les dues seleccions fins que al final les catalanes es van avançar per acabar guanyant  al 8/6 gràcies a la gran qualitat del seleccionat català Sub 10 (menors de 10 anys).

A banda de Tañà i Parés, el combinat català estava format per Aina Romero, Cloe  Jurado, Gina Jose Pagès i Joel Roca. La seleccionadora era Maria Fernández.

LA PREGUNTA

Creu que s’està fent bé la gestió de la pesta porcina?