QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

El Femení Osona es desfà de forma contundent del CN Sabadell (102-55)

Les osonenques van arrencar amb un parcial d’11-0 i no van afluixar el ritme. Al descans ja guanyaven 51-29. Ara, s’enfrontaran al Sant Just en la final a 4 per assolir l’ascens.

El Femení Osona va tancar la lliga regular de primera catalana de la millor manera possible. Les osonenques van derrotar al Club Natació Sabadell per 102-55 en un partit que van dominar des de l’inici, amb un parcial d’11-0, i van anar eixamplant la diferència de mica en mica. Al descans el marcador era de 51-29, i en cap moment les vallesanes van tenir opció de poder capgirar-lo.

Amb aquest triomf contundent, el conjunt taronja finalitza en segona posició amb uns registres de 21 victòries i 5 derrotes, i la setmana vinent disputarà la final a 4 per poder ascendir a Copa Catalunya. El rival, a les semifinals, serà el RACC Esplugues – CB Sant Just, i la fase es jugarà al Castell d’en Planes.

El Femení Osona va deixar el duel davant el Sabadell pràcticament sentenciat a la primera meitat. Després de l’embranzida inicial osonenca (11-0), les vallesanes van intentar reaccionar, però sense èxit. Del 19-6 es va passar al 23-9 i, posteriorment, al 26-9, amb el qual va concloure el primer quart.

Les visitants van fer un pas endavant al segon quart col·locant el 26-14, però Laia Parareda va respondre immediatament (28-14). Marta Roma va anotar dos bàsquets seguits (32-19) i les vallesanes retallaven distàncies per mitjà de tirs lliures (35-24). La diferència es va mantenir fins que, Júlia Vila, amb un triple, va situar el 43-27 i, a dos segons per la mitja part, les osonenques van transformar el 51-29.

Marta Roma controlant un atac en el duel davant el CN Sabadell / Marc Sanyé

La festa va continuar a la segona part, i les locals van estar molt més encertades des de la línia de tres i van controlar el partit fins al final. El tercer quart va arrencar amb alternances en l’electrònic, però amb 62-35 les osonenques es van distanciar fins al 67-36 i, amb dos triples seguits, Meritxell Erra feia esclatar el públic col·locant el 70-36, primer, i el 73-38, després. El període es va tancar amb 80-43.

En l’últim quart, amb 85-46, el conjunt taronja va castigar el Sabadell amb un contracop finalitzat a la perfecció i aprofitant un rebot ofensiu (89-46). Laia Saus, qui seria la màxima anotadora amb 31 punts, va encertar un triple pel 93-48. Els 100 punts s’apropaven i des de la banqueta local animaven a les jugadores de pista per aconseguir arribar a aquesta xifra. A manca de 24 segons per la conclusió, una cistella des de la línia de tres de Vila va fer pujar al marcador el 102-55 definitiu.

LA PREGUNTA

El conflicte entre el departament d’Educació i els mestres es resoldrà a curt termini?

En aquesta enquesta han votat 299 persones.