QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

La Diputació subvenciona sis equipaments esportius del Ripollès

La piscina de Campdevànol o les pistes poliesportives d’Ogassa i de Vilallonga, entre les instal·lacions que rebran ajuts.


El 9 Nou
30/12/2010

Fins a un total de 29 pobles de la província de Girona rebran subvencions per a obres de construcció i condicionament d’equipaments esportius en el període 2010-2012, i en cas de la comarca del Ripollès se’n beneficiaran sis equipaments.

La concessió d’aquestes subvencions és fruit d’un acord de col·laboració entre la Generalitat de Catalunya i la Diputació de Girona.

Tot i que encara no s’han detallat les partides que acompanyaran cada obra subvencionada, sí que s’ha publicat la llista de les obres que la rebran.

És el cas de la piscina municipal que s’està construint a Campdevànol i que ja ha d’entrar en funcionament abans de l’estiu que ve, el cobriment de la pista poliesportiva d’Ogassa i també el de Vilallonga de Ter. En el cas de Sant Joan de les Abadesses i Sant Pau de Segúries la partida pressupostària servirà per fer una reforma integral dels pavellons poliesportius, que en certa manera han quedat una mica obsolets. El darrer municipi que en sortirà beneficiat serà Camprodon, amb la reforma del camp de futbol.
Alguna d’aquestes obres, com el cobriment de la pista d’Ogassa, ja està feta, però la subvenció ha de servir per acabar alguns detalls pendents de l’obra. Aquestes subvencions es van aprovar en el darrer ple de la Diputació de Girona.

LA PREGUNTA

Veu bé que el president dels bisbes espanyols opini sobre política?

En aquesta enquesta han votat 406 persones.