La parella formada per Sergi Pañella i Albert Roger, al volant del seu Skoda Fabia Rally2, guanyar el 9è Ral·lisprint Les Corbes Legend, imposant un ritme intens que els va permetre marcar el millor temps en tres dels cinc trams disputats: el primer, quart i cinquè.
Els seus principals rivals, Eduard Viñolas i Gerard Alsina (Skoda Fabia R5), van ser els més ràpids als dos trams restants, protagonitzant una lluita ajustada pel lideratge.
La prova, amb seu a Sant Hilari de Sacalm i Santa Coloma de Farners, i que va incloure un final de tram a Viladrau, va ser organitzada pel Peu a Baix Motorsport Club Girona i puntuava per al Trofeu de Catalunya de Ral·lisprints d’Asfalt.
El recorregut constava de dues especials diferents, repetides diverses vegades fins a completar cinc trams, amb una distància total de 172,01 km, dels quals 34,30 km eren cronometrats.
Al final, 49 equips van ser autoritzats a prendre la sortida.
A la classificació general final, Panella i Roger es van endur el triomf absolut i també la victòria en la Classe 3. El segon lloc del podi va ser per Viñolas-Asina, mentre que Daniel Oliveras i Cristina Mateo (Ford Fiesta Rally) van completar el top 3.
Pel que fa a les altres categories, Eric Raurell i Raquel Hernández (Peugeot 106) es van imposar a la Classe 1, mentre que Joel Belmonte i Marina Culebras (Renault Clio Sport RS) van ser els millors a la Classe 2..
{{ comment.text }}