Debut amb derrota per al Girbau Vic TT a la Superdivisió Iberdrola femenina. Les osonenques van caure dissabte davant el potent Miró Ganxets Costa Daurada, que fa només uns dies havia superat la primera fase de l’European Champions League.
El conjunt vigatà va estar a prop d’arrencar un empat. Amb el marcador de 3-2 favorable a les reusenques, el nou fitxatge txec, Katerina Tomanovska, disposava d’un avantatge de 10-5 en el darrer joc contra Elvira Fiona Rad.
Tot i això, la jugadora del Vic va veure com la seva rival capgirava el resultat i s’imposava inesperadament per un ajustadíssim 11-13. Malgrat el desenllaç, el Girbau Vic TT va oferir bones sensacions. La japonesa Honoka Kawakita va ser la més destacada, sumant dues victòries en els seus dos enfrontaments.
També va brillar Camila Moscoso, que va plantar cara a les figures del Ganxets, la russa Anastasia Kolish i la ucraïnesa Natalya Prosvirnina, en dos duels de gran nivell que finalment van caure del costat local.
El que va deixar clar aquest inici de competició és que la lliga a la Superdivisió femenina es preveu aquesta temporada més exigent que mai i que, per al Vic TT, per mantenir-se a l’elit del tennis taula caldrà superar rivals cada vegada més potents.