El vilatortí Eudald Tarrats (Club Natació Sabadell), que el 16 de novembre passat va aconseguir el rècord d’Espanya de 50 metres braça en piscina curta als campionats d’Espanya a Barcelona, competeix aquest dissabte en aquesta modalitat als campionats d’Europa que s’estan disputant a Lublin (Polònia). Dimarts i dijous d’aquesta setmana ja ho va fer en les modalitats de 100 i 200 metres braça.
En el primer cas es va classificar per a les semifinals, d’entre 64 nedadors, i va acabar aconseguint la 15a millor marca absoluta dels campionats, amb un temps de 57s 64cen.
Pel que fa als 200, va quedar fora de les semifinals, on passen els 16 millors temps, amb el 30è lloc entre totes les sèries.
Per als 50 metres braça, Tarrats arriba a la prova d’aquest dissabte amb la 13a millor marca (26s 27cen) d’entre els 56 competidors.