QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol
Resultats i classificacions

El Ral·li de les Masies de Voltregà supera els 90 inscrits a la 4a edició

Manlleu acull aquest divendres una nova cerimònia de presentació i homenatge a Gil Membrado

Una nova cerimònia de sortida des de la plaça Fra Bernadí de Manlleu, aquest divendres al vespre, i canvis en el recorregut que incorpora dos clàssics com el tram de Collsaplana en sentit Sant Sadurní d’Osormort i el de la Roca de baixada, són les tres principals novetats de la quarta edició del Ral·li de les Masies de Voltregà, que es disputarà durant tot aquest dissabte per carreteres d’Osona i el Lluçanès.

La cursa, després de la prèvia protocol·lària d’aquest divendres, que també inclourà un homenatge al pilot d’Olost Gil Membrado, flamant campió d’Espanya de ral·lis de terra (CERT), tindrà com a centre neuràlgic les Masies de Voltregà, on hi haurà el parc tancat i la sortida i arribada, a la zona de les piscines.

Manlleu compartirà protagonisme amb la cèntrica plaça Fra Bernadí com a escenari dels tres reagrupaments que hi haurà durant la cursa.

I de vehicles en seran una bona colla, perquè una altra de les novetats és l’increment de participants, ja que aquesta edició ha superat els 90 inscrits. També hi haurà més presència internacional, amb quatre equips francesos respecte a l’únic de l’any passat.

En la presentació, el màxim responsable del ral·li, Guillem Pérez (V-Line ORG), posava en valor l’interès esportiu de la cursa i que trams com la Trona, la Costa dels Gats, el Prats-Olost, Fontfreda o Collsaplana donin al Ral·li de les Masies de Voltregà una personalitat pròpia i un pedigrí “heretat de proves històriques, fins i tot del Mundial”.

Per ell, un factor clau en l’arrelament dins del calendari que aquesta prova ha aconseguit en només quatre anys és “el treball conjunt de tot un territori que estima el motor.”

L’alcaldessa de les Masies de Voltregà, Verònica Ruiz, va remarcar que la prova “és un orgull per al municipi i per a tota la comarca” i que “ha sabut consolidar-se com un esdeveniment de primer nivell dins del món del motor català”. També va subratllar “l’impacte positiu en el turisme i la projecció exterior del municipi”.

Des de Manlleu, l’alcalde Arnau Rovira va destacar “la col·laboració entre municipis” i va posar èmfasi en la novetat de la cerimònia de sortida d’aquest divendres, amb la presentació i sortida des d’una plataforma elevada dels vehicles. “És un ral·li que aquest any esperem amb moltes ganes, també pel reconeixement que podrem fer a Gil Membrado.”

Per Rovira, Manlleu és ciutat de motor, i el públic ho gaudirà.

LA PREGUNTA

Considera que PSOE i Junts recomposaran la relació per restituir la majoria de la investidura?

En aquesta enquesta han votat 136 persones.