Del 30 de juny al 30 de juliol es va disputar la segona edició del Torneig de Futbol 7 de Gurb, amb la participació d’11 equips en la categoria Amateur i de 4 equips en les categories Cadet i Infantil.
La victòria a la categoria Amateur Or va ser per a Sportium de Gijón, que va superar a la final Els Nens del Generó per 2 a 1. El tercer lloc va ser per a Eurobarkam, que va superar Estrella Pamm per 1 a 0.
A la final de Plata, la victòria va ser per a Tona Legends, que va guanyar Dream Team per 5 a 0. En el partit pel tercer i quart lloc, Inter de Mamis es va imposar a la tanda de penals (11-12) a Crystal Palace, després d’haver arribat al final del partit amb un empat a 6.
El millor jugador del torneig va ser Oriol Vila (Sportium de Gijón), mentre que Guillem Fabregó (Els Nens del Generó) va ser el màxim golejador, amb 16 gols.
Pel que fa a l’All Stars de la categoria Or, aquest estava format per Jona, Jordi Ferrer, Joan Tuneu, Ian Navarro, Jordi Puigdollers, Àlex Molist i Guillem Fabregó. Els escollits per a l’All Stars de Plata van ser Joel Tubau, Marc Domènech, Jordi Riba, Eloi Serrajordia, Guillem Baucells, Genís Vivet i Àlex Sánchez.
En categoria Infantil, el campió va ser Futbolettes, i en Cadet, Forbert Jardiners.