QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
Poliesportiu
Motor
Hoquei
Futbol

El trial COTA enceta temporada a Tona amb 130 participants

El campionat d’aquest 2025 inclou nou proves des d’ara fins a final d’any

El 9 Nou
04/03/2025
Tona

Un total de 130 pilots van obrir diumenge a Tona la nova temporada de trial COTA. La jornada va estar marcada per l’amenaça de pluja, que ja venia del dia abans, i de fet l’any passat s’havia celebrat fins i tot amb neu. Al final, però, la meteorologia no va incidir i la competició es va poder disputar normalment.

Adrià Mercadè, Gabriel Giró i Oriol Garcia van ser el podi Vermell, mentre que Marc Cardona, Joan Solé i Jaume Vila van configurar el Blau.

Pel que fa a la resta de categories, els guanyadors van ser Silvestre Ginferrer (Blau Sub-16), Pep Sala (verd), Sergi Castañé (Verd Sub-16), Daniel Garcia (Groc), Pau Roma (Groc Sub16) i Ramon Cirera (Groc Post-65).

En total, la competició d’aquest any inclou nou proves des d’ara fins al desembre. La propera serà el proper 23 de març, a Alpens.

LA PREGUNTA

Qui guanyarà la Lliga de futbol?

En aquesta enquesta han votat 70 persones.
Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't