QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

El Govern proposa als partits ajornar les eleccions i celebrar-les entre maig i juny

Aragonès trasllada el plantejament de l’executiu, que acontenta Cs, ERC i JxCat

El Govern ja ha formalitzat una proposta als partits i grups parlamentaris per a l’ajornament del 14-F. Segons ha pogut saber l’ACN, el vicepresident, Pere Aragonès, ha posat sobre la taula que s’acordi per consens no celebrar les eleccions el dia que estan previstes i traslladar els comicis a un diumenge dels mesos de maig o juny.

La fórmula difereix de l’exposada pel PSC, que planteja ajornar-les només un mes i celebrar-les el 14 o el 21 de març. Segons fonts de la reunió que s’està celebrant al Parlament entre l’executiu i els partits, la proposta del Govern estaria sent acceptada per, almenys, Cs, JxCat i ERC. En acabar la reunió, El Consell Executiu es reunirà a les 17h per formalitzar la decisió que es prengui finalment.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 577 persones.