QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

Èxit del concert de Nadal a benefici de Càritas de Torelló

Més de 200 persones van omplir l’església

Més de 200 persones van omplir diumenge passat al vespre l’església del barri de Montserrat de Torelló en la 10a edició del concert de Nadal a benefici de Càritas, en aquest cas organitzat i dirigit musicalment pels osonencs Maria Mauri i Jofre Bardolet. El concert va comptar amb la participació de la Coral Canigó, l’orquestra JOVic –formada per exalumnes de l’Emvic– i la mezzosoprano Núria Vinyals. Entre els moments més especials, el Concert en Do M de Joseph Haydn, amb el manlleuenc David Bofias com a solista; o l’estrena del popurri de nadales Fum de joia congelat, de Jofre Bardolet, compost especialment per a l’ocasió i interpretat per l’orquestra JOVic i la Coral Canigó. El concert va permetre recollir més de 1.000 euros per Càritas.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 298 persones.