El Sistema d’Emergències Mèdiques està posant en marxa arreu de Catalunya un nou model assistencial de transport sanitari que ha comportat el canvi de totes les ambulàncies. Ha augmentat el nombre de vehicles al territori, la seva seguretat i també la tecnologia per avançar el diagnòstic des del mateix lloc de l’emergència. Això permet iniciar alguns tractaments i decidir el centre hospitalari més adequat segons la gravetat del pacient.
En parlem avui a l’Infopòdcast de El9NOU amb Eudald Puig i Esther Rovira.