QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS
EN DIRECTE EL 9 TV
EN DIRECTE EL 9 FM

[VÍDEO] Aquest dijous, cribratges de Covid-19 a Roda de Ter i a Manlleu

Les proves, per a persones de més de 16 anys que no hagin passat el coronavirus, busquen casos asimptomàtics

Després de les dues jornades de cribratges massius de Covid-19 amb testos d’antígens a Vic, aquest dijous comencen les proves a Manlleu i a Roda de Ter. A Roda el cribratge es fa al costat del CAP i pels veïns de tots els municipis que depenen del centre, dijous de les 8 del matí a les 5 de la tarda.

En el cas de Manlleu, també en una carpa al costat del CAP, es realitzaran testos dijous de les 2 del migdia a les 7 de la tarda, i divendres, de les 9 del matí a les 2 del migdia.

Les proves es dirigeixen a persones de més de 16 anys que no hagin passat la malaltia.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 573 persones.