QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

Bombers de Granollers denuncien la presència de rates i puces al parc

El col·lectiu de bombers professionals de Granollers ha denunciat la presència de rates i puces al parc. La nit de dijous diversos bombers que estaven de guàrdia van patir picades de puces mentre dormien a les habitacions situades a la primera planta del parc.


La situació es va repetir les nits de divendres i de dissabte però no diumenge. Un dels bombers, fins i tot, va haver d’agafar la baixa mèdica perquè les picades o el tractament que li van donar a l’Hospital de Granollers van provocar-li una reacció al·lèrgica, han explicat a EL 9 NOU membres del col·lectiu de bombers d’aquest parc.

MÉS DADES I DETALLS AQUEST DILLUNS A EL 9 NOU

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 383 persones.