Canovelles quadruplica queixes i consultes sobre telefonia

Les queixes i les consultes relacionades amb el servei de telefonia es van quadruplicar l’any passat a l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) de Canovelles, segons les dades que ha facilitat l’Ajuntament.


El 9 Nou
22/02/2014

L’any 2012 es van rebre un total de 17 consultes i reclamacions, mentre que l’any 2013, la xifra havia pujat fins a les 63 i representen gairebé una tercera part del total (32%).

Segons les dades de l’OMIC, els ciutadans de Canovelles també van presentar força més queixes i demandes d’informació amb relació a les entitats bancàries. Aquesta temàtica va passar de 28 a 37 consultes i queixes i suposa un 19% del total. En tercer lloc, tot i que ja a força distància, apareixen les qüestions relacionades amb el subministrament elèctric amb un 7% (14), el comerç i el gas amb un 6% cadascun (12) i l’aigua amb un 5% (9).

En conjunt, durant l’any passat es va duplicar el nombre de reclamacions i consultes relacionades amb el consum i es va passar de les 102 a les 199. L’OMIC informa els consumidors dels seus drets i la manera més eficaç d’exercir-los.

LA PREGUNTA

Creu que Pedro Sánchez ha de dimitir?

Comentaris
Encara no hi ha comentaris en aquesta entrada.

    {{ comment.usuari }}{{ comment.data }}
    Comentari pendent d'aprovació

    {{ comment.text }}


Fes un comentari

Comentant com a {{ acting_as }}.

{{ success }}

Per fer un comentari has d'estar identificat com a usuari.
Entra o registra't