QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

El Grup de Defensa del Ter premia Figaró per haver remunicipalitzat l’aigua

L’Ajuntament de Figaró ha estat premiat pel Grup de Defensa del Ter (GDT) per haver remunicipalitzat el servei d’aigua.

L’alcalde, Lluc V. Pelàlez, va recollir el premi Peix, que distingeix actituds respecte al medi ambient. En el mateix acte, es va entregar el premi Espina, que el GDT va concedir al Departament d’Agricultura per la complicitat amb els grans industrials del sector porcí. Aquest guardó no el va recollir ningú.

L’entrega es va fer fa uns dies dins l’acte central del 25è aniversari del GDT, que va incloure una xerrada del professor de la Universitat de Saragossa Pedro Arrojo.

LA PREGUNTA

Creu que el president del govern espanyol ha de convocar eleccions anticipades?

En aquesta enquesta han votat 919 persones.