QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

La caiguda d’un llamp obliga a desallotjar un bloc de tres plantes a Vilamajor

La caiguda d’un llamp ha obligat a desallotjar un bloc de pisos de tres plantes situat als números 40 i 44 del carrer Freixeneda, al nucli urbà de Sant Antoni de Vilamajor.


El 9 Nou
07/07/2014

Segons fonts dels bombers, l’avís s’ha rebut a les 8 i 5 minuts del matí. El llamp ha caigut en una canonada de gas exterior de l’edifici i ha produït una fuita que s’ha encès i també ha afectat algun aparell de l’habitatge. Com a mesura de precaució, s’ha fet desallotjar l’edifici.

Fins al lloc dels fets han acudit quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat dels parcs de Granollers (2), Sant Celoni (1) i el cap de guàrdia. Cap a les 8,35 les flames estaven apagades i la companyia del gas ha procedit a fer les reparacions i els veïns han pogut tornar a les seves cases. A les 10 els bombers han donat per acabat el servei. No hi ha hagut cap ferit.

LA PREGUNTA

Creu que les converses d’alto el foc entre Iran i els EUA arribaran a bon port?

En aquesta enquesta han votat 570 persones.