QUIOSC DIGITAL BUTLLETINS

L’Adif inverteix 1,7 milions en millores de seguretat a la línia de Puigcerdà

L’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries (Adif) invertirà 1,7 milions d’euros en els treballs de millora de la seguretat a la línia de tren de Puigcerdà al seu pas pels municipis de Parets, Figaró i Aiguafreda. També s’intervindrà a Sant Martí de Centelles i Centelles, a Osona.


L’Administrador d’Infraestructures Ferroviàries (Adif) ha iniciat el procés de licitació de les obres de millora i consolidació de diverses trinxeres properes a les vies del tren de la línia de Puigcerdà. En concret, s’invertiran 1,7 milions d’euros en actuacions de millora que es faran a Parets, Figaró i Aiguafreda. També a Sant Martí de Centelles i Centelles, a la comarca d’Osona.

En total, es tractaran sis trinxeres. A Parets, s’actuarà en un tram de 520 metres de llargària. A Figaró, en un de 360 metres i a Aiguafreda, en un de 400. Els treballs permetran minimitzar la probabilitat de despreniments de terres o vegetació sobre les vies.

Després de desbrossar la zona, s’instal•laran xarxes protectores i cablejat metàl•lic per sostenir-les. En el cas de Parets, s’estendrà una capa de formigó armat.

LA PREGUNTA

Està d’acord que es prohibeixi l’ús de la IA als centres escolars als menors de 14 anys?

En aquesta enquesta han votat 919 persones.